Feb
04
Va cer scuze ca n-am mai scris. Am niste probleme cu nervii capului plus ca ma descurajeaza sa validez mii de comentarii. Pur si simplu n-am mai avut putere in cap. Sper sa ma redresez curand.
Va cer scuze ca n-am mai scris. Am niste probleme cu nervii capului plus ca ma descurajeaza sa validez mii de comentarii. Pur si simplu n-am mai avut putere in cap. Sper sa ma redresez curand.
February 12th, 2009 at 4:33 pm
Asteptam posturi noi
February 12th, 2009 at 4:38 pm
Salut Mircea,
Dupa ce te mai calmezi te rog sa nu uiti ca suntem inca in tara unde la un moment de reculegere se aplauda. Daca intelegi ce vreau sa spun nu te vei simti ofensat..te asteptam cu mare interes.
In grupa mea(ma refer la o facultate grea si cu oameni pasionati..fara sa aduc laude prea mari) datorita faptului ca nu suntem din familii de oameni nici foarte bogati, nici influenti..si nici pregatiti pentru viata nu suntem, pentru ca ne-a placut scoala…avem un salut simplu dar cu mult substrat:
Sanatate!
Ceea ce iti doresc si tie!
February 12th, 2009 at 4:40 pm
http://www.220.ro/JEveOE1z6F/Abuz-Politia-Targoviste-Februarie-2009.html#comentarii
February 12th, 2009 at 4:41 pm
bravos alinatm pentru “Originea omului” ! de cine este, daca nu va suparati ?
February 12th, 2009 at 4:42 pm
Un cetatean fotografiaza 2 masini de politie oprite in statia de autobuz. Politistii il ridica si il duc la sectie. Are inspiratia si filmeaza scena.
Face pangere penala pentru abuz. Politistii ii fac dosar penal pentru ca nu s-a legitimat. Pe film sunt cu buletinul sau in mana:
http://www.youtube.com/watch?v=bGVLzxj1hk4&eurl=http://www.zoso.ro/2009/02/politia-din-targoviste-e-pe-cai-mari.html
February 12th, 2009 at 4:43 pm
Un subiect ignorat,dar pe care eu il consider unica si singura sansa a Romaniei.
Suntem in plina criza.Dar ca sa fim sinceri,Romania este intr-o criza prelungita.Era in criza si inainte de 1989,iar in acesti ani de “democratie” de dupa 1989 am sperat cu totii sa-si revina dar din pacate nu si-a revenit ci din contra.Care ar fi SALVAREA ROMANIEI? Dupa parerea mea,SALVAREA noastra sta in agricultura.Trebuie o strategie in domeniul agriculturii pe termen mediu si lung.1) Statul sa subventioneze si sa sustina atat fermele individuale cat si asociatiile.2) Sa ofere servicii complecte si subventionate de infiintarea culturilor(arat,semanat,recoltat, tratamente,soiuri productive, etc. 3))Dezvoltarea sustinuta a tuturor sectoarelor:Zootehnie,Avicultura, Piscicultura,Acvacultura,Sericicultura,Plante Tehnice,Pomicultura,Viticultura,Legumicultura etc.In paralel cu aceasta trebuie reluata Cercetarea Stiintifica in domeniul agriculturii avand ca obiectiv principal dezvoltarea unei agriculturi ecologice. Deasemeni trebuie dezvoltata o industrie aservita agriculturii. Aceasta industrie trebuie sa aiba doua ramuri.1)Industria de masini si utilaje agricole.2)Industria de prelucrarea a tuturor produselor agricole,(industria alimentara si industria de prelucrarea plantelor tehnice) Trebuie sa valorificam toate terenurile necultivate, fiecare metru patrat de pamant.Trebuie sa oprim defrisarile si taierea padurilor si sa replantam cu puieti toate padurile care au fost taiate miseleste dupa 1989.Astfel vom reface conditiile pedo-climatice si vom tempera inundatiile.Trebuie sa reluam si sa refacem irigatiile si imbunatatirile funciare.Sa oprim desertificarile,din sudul tarii.Sa armonizam si sa configuram o agricultura moderna,dar in acelasi timp sa tinem cont de protectia mediului si de ecologie.Daca realizam aceste obiective,vom reusi intr-un timp relativ scurt sa devenim o tara exportatoare de produse agricole.Datorita calitatii solului,traditiei si altor factori favorizanti,Romania poate deveni intr-un timp relativ scurt,tara cu cel mai mare export de produse agricole din Uniunea Europeana.Este mai usor si mai simplu sa exportama produse agricole decat sa exportam masini sau produse de inalta tehnologie,deoarece pentru a atinge o astfel de performanata,ne-ar trebui foarte multi ani si tot nu-i vom ajunge din urma niciodata nici pe nemti si nici pe japonezi. Parlamentul ar trebui sa initieze o lege speciala pentru agricultura.Guvernul ar trebui sa elaboreze acesta strategie cat mai repede posibil. Un taran cuminte.
February 12th, 2009 at 4:44 pm
Suntem in plina criza.Dar ca sa fim sinceri,Romania este intr-o criza prelungita.Era in criza si inainte de 1989,iar in acesti ani de “democratie” de dupa 1989 am sperat cu totii sa-si revina dar din pacate nu si-a revenit ci din contra.Care ar fi SALVAREA ROMANIEI? Dupa parerea mea,SALVAREA noastra sta in agricultura.Trebuie o strategie in domeniul agriculturii pe termen mediu si lung.1) Statul sa subventioneze si sa sustina atat fermele individuale cat si asociatiile.2) Sa ofere servicii complecte si subventionate de infiintarea culturilor(arat,semanat,recoltat, tratamente,soiuri productive, etc.)Dezvoltarea sustinuta a tuturor sectoarelor:Zootehnie,Avicultura,Piscicultura,Acvacultura,Sericicultura,Plante Tehnice,Pomicultura,Viticultura,Legumicultura etc.In paralel cu aceasta trebuie reluata Cercetarea Stiintifica in domeniul agriculturii avand ca obiectiv principal dezvoltarea unei agriculturi ecologice.Deasemeni trebuie dezvoltata o industrie aservita agriculturii. Aceasta industrie trebuie sa aiba doua ramuri.1)Industria de masini si utilaje agricole.2)Industria de prelucrarea a tuturor produselor agricole,(industria alimentara si industria de prelucrarea plantelor tehnice) Trebuie sa valorificam toate terenurile necultivate,fiecare metru patrat de pamant.Trebuie sa oprim defrisarile si taierea padurilor si sa replantam cu puieti toate padurile care au fost taiate miseleste dupa 1989.Astfel vom reface conditiile pedo climatice si vom tempera inundatiile.Trebuie sa reluam si sa refacem irigatiile si imbunatatirile funciare.Sa oprim desertificarile,din sudul tarii.Sa armonizam si sa configuram o agricultura moderna,dar in acelasi timp sa tinem cont de protectia mediului si de ecologie.Daca realizam aceste obiective,vom reusi intr-un timp relativ scurt sa devenim o tara exportatoare de produse agricole.Datorita calitatii solului,traditiei si altor factori favorizanti,Romania poate deveni intr-un timp relativ scurt,tara cu cel mai mare export de produse agricole din Uniunea Europeana.Este mai usor si mai simplu sa exportama produse agricole decat sa exportam masini sau produse de inalta tehnologie,deoarece pentru a atinge o astfel de performanata,ne-ar trebui foarte multi ani si tot nu-i vom ajunge din urma niciodata pe nemti,sau pe japonezi. Parlamentul ar trebui sa initieze o lege speciala pentru agricultura.Guvernul ar trebui sa elaboreze acesta strategie cat mai repede posibil. Un taran cuminte.
February 12th, 2009 at 4:45 pm
hai ca ti/ai revenit un pic!!!!!!!sper ca aceste comentarii lasate de noi cei “mici”si anonimi sa iti foloseasca de incurajare.suntem in asentimentul tau
February 12th, 2009 at 4:46 pm
Salutare Mircea!
ar trebui sa dai diseara la emisiune filmuletzul asta chiar daca e de pe realitatea: http://www.realitatea.net/video_652191_un-barbat-care-a-fotografiat-doua-masini-de-politie-parcate-neregulamentar-a-fost-dus-la-sectie—vezi-video_456676.html
e jale ce poate face MILITIA in anul 2009!Poate il gasesti pe youtube!
February 12th, 2009 at 4:53 pm
draga SOLANA esti “f” desteapta.exemplu in spania si italia se scot vreo 3/4 productii pe an din cauza climei si conditiilor de munca(ingrasaminte chimice la greu ,apa ,caldura etc)si tu vrei sa faci agricultura in tzara.da/ti doua palme sa te trezesti la realitate.MIRCEA explica/i tu ca traieste in romania……………
February 12th, 2009 at 5:03 pm
“Clasa mea e cea mai tare”, Jaluzele rupte are, Scaune scrise cate vrei, Shi baietzii se cred zmei. Ne jucam pe telefoane, Comentam la profesoare, Catalogu-i plin de patru, Shi e vai de el saracul………..tokilarii tak sh inghit ……..iar nebunii il trimit [mass] …Tare asta >>>>)))
Asa gandeste si spune un copil de 9 ani din clasa a patra, e scrisa de el pe emailul meu.
Crede cineva ca fara autoritate si legii bune se mai indreapta ceva in tara asta?
Sunt de acord cu Raluca , nu o cunosc dar am fost martorul statului la un accident mortal dovedit de politie ,iar judecatorul s-a comportat cu mine ca si cum eu eram inculpatul si bineinteles ca mortul a costat 5 milioane lei vechi date familiei victimei.Nu a mai avut alta pedeapsa ,a fost lasat sa continue ce stia sa faca ,sa accidenteze.
February 12th, 2009 at 5:07 pm
Mircea Draga,
M-am hotarat sa “deschid” un fan-Club Mircea Dear-Mircea BADEA.
E pe bune.
Deocamdata,pana luni, imi spui tu daca pot sa-mi las nr. de telefon aici pt. contact.
Pupici cu Lipici !
February 12th, 2009 at 5:10 pm
http://www.adventube.ro/video/419/Children-see-children-do
February 12th, 2009 at 5:11 pm
multa sanatate tie si familiei; sa fi binecuvantat si ajutat de Cel de Sus , ca astia de jos…….
February 12th, 2009 at 5:11 pm
Iti dau eu motive de scris.SENZATIONAL!!!! Din surse foarte serioase din cadrul politiei romane, s-a aflat pe cine cautau tiganii aia de l-au omorat pe Cozma-Pasarila. Se pare ca o cautau pe Elodia!!!!
February 12th, 2009 at 5:15 pm
Draga LEE,cred ca tu trebuie sa-ti dai 2 palme ,cred ca pumni , daca toata lumea ar gindi ca tine ca nu se mai poate face nimic in agricultura esti idioata ,de ce sa vedem totul negativ si sa nu ne punem fundul gras la treaba.Tu crezi ca legumele si fructele se fac din plastilina in fabrici puternic industrializate?
Tot pamantul trebuie sa ne scoata din criza, dar umflatii au cumparat mult teren agricol ,nu-l muncesc ei vor sa-l munceasca taranii pe te miri ce crezand ca nu au cunostinte de valoarea munci lor, dar s-au inselat ca taranii le vor munci pamantul pe o dubla de porumb, de accea au si ramas multe pamanturi agricole bune nemuncite.
February 12th, 2009 at 5:20 pm
Hai mai da-te-n pula mea bai coaie!
N-ai timp de scris, ca stai la ma-ta si ii mananci mancarea si o mai si futi pe Brumarica, cum dreacu’ te suporta aia nu stiu.
Te fut in gura, bai hapciopaliticule!
February 12th, 2009 at 5:28 pm
Foarte bun subiectul cu minorii. E cat se poate de adevarat. Stiu asta de cativa ani de la un fost politist. Pe langa minori mai folosesc si boschetari pe care ii aduc la sectie in pragul iernii si le propun un sejur dupa gratii ca sa treaca iarna mai usor, pe banii statului.
Aia iau asupra lor AN-urile, politistul zice ca a muncit sa rezolve cazul, e premiat si viata merge inainte.
Aia cu furatul buletinului nu o sti? Te duci reclami ca ai fost furat de portofel si aveai buletinul acolo. Ti se “recomanda” sa declari ca ai pierdut actele ca sa nu se incarce ei de dosare.
De crezi ca au burtile alea de dinozauri? Daca ii pui numai sa mearga pe teren si sa caute infractori fac stop cardiac de la grasimea acumulata in straturi.
Politia e o gluma in Romania, o gluma proasta.
Am trecut pe la circa si m-am lamurit. Cu buletinul si cand au furat oglinzile masinii. La oglinzi au zis ca daca nu am Casco sa nu depun plangere ca oricum nu o sa le gaseseasca!!!!
Numai un tampit total ori un virgin la 30 de ani mai apeleaza la politie.
Eu unul sunt lecuit!
February 12th, 2009 at 5:34 pm
;))
February 12th, 2009 at 5:42 pm
Mircea,vorbesti de profesori si de medici ca sunt prost platiti comparativ ca alte tari.
Gresit,unii dintre ei au intradevar salarii de mizerie (rezidentii,cei foarte tineri etc.)dar ceilalti,nu cred. Se uita un lucru. Cei platiti din bugetul statului sunt prost platiti peste tot. Sunt in schimb foarte bine platiti cei care lucreaza in sectorul PRIVAT.
Mereu se fac comparatii cu salariile din alte tari dar nu se tine seama de acest aspect.
Stiu cu certitudine ca in SUA cei de la “stat” au salarii foarte mici.(scoli,unitati sanitare,etc)Aici si performanta e joasa. La cele private insa situatia este cu totul altfel. Salarii mari,performanta ridicata.Si-n toate cazurile raspunderea e foarte mare. Acolo daca gresesti,platesti. Si sunt destule cazuri in care se plateste. Acolo avocatul nu-ti ia niciun ban daca dai in judecata pe cineva pentru o culpa medicala,de exemplu.Iti cere o parte din despagubiri doar daca castiga procesul,atat.
February 12th, 2009 at 5:46 pm
Ar trebui sa-ti revii cat mai curand si sa mentii iar blogul sus…..si vezi cum faci cu niste filtre de comentarii ca incep sa posteze toti inculturistii ce le taie capu
February 12th, 2009 at 5:49 pm
Va salut! Sunt un mare fan al emisiunii si stilului dumneavoastra original de a fi. In urma vizionarii ultimei dumneavoastra emisiuni am simtit nevoia acuta de a imi pune la dispozitie, intr-un cadru absolut informal, informatiile mele cu privire la sistemul medical si cel universitar medical care, desi oarecum marginite, sunt cum nu se poate mai proaspete si mai neintinate, din moment ce sunt un medic la inceput de cariera. Foarte, foarte la inceput si, consider eu, ideal ca interlocutor pe un astfel de subiect.
M-as simti onorat sa port o discutie libera pe tema asta cu dumneavoastra mai mult decat cu oricine pe lumea asta. Totusi tin sa mentionez ca onorat m-as simti si daca mi-ati raspunde pur si simplu cu “nu” si desigur ca as intelege ca este oarecum dificil sa va lasati deranjat.
Multumesc!
February 12th, 2009 at 6:00 pm
trebuie sa vezi asa ceva:O:O:O un abuz golanesc al politiei http://www.realitatea.net/video_652191_un-barbat-care-a-fotografiat-doua-masini-de-politie-parcate-neregulamentar-a-fost-dus-la-sectie—vezi-video_456676.html
February 12th, 2009 at 6:16 pm
D.Badea, daca nu mai scrieti pe blog, iau telecomanda si sting televizorul si nu mai ma uit la emisiunea dvs:))
February 12th, 2009 at 6:17 pm
hai, dă-le dracu’, toate trec.
February 12th, 2009 at 6:27 pm
ba terminatilor dupa ce mintiti ca dat milionu de euro dupa ce ca nu aveti audienta dupa ce ca rcs este praf la infrastructura si la tot stau de 4 luni sa imi bage telefon.Voi gsp si antena 1 niciodata dar niciodata nu o sa ii depasiti pe **** si PRO TV.Sunteti terminati si ACASA TV V-a batut la **** la audienta cu telenovela REGINA.ANTENA 1 si GSP sunt cele mai terminate posturi de televiziune.Doar Antena 3 este the best
February 12th, 2009 at 6:32 pm
daca te deranjeraza nu itzi mai scriu… da mi s-a parut k itzi cam place sa ai multe comm-uri. da e greu sa le validezi… ata ete… da daca nu tzi-ar scrie nimeni n-ai mai fii pe locul 1… asa ca… rau e cu rau, da mai rau e fara rau… vorba aia…
February 12th, 2009 at 6:47 pm
sa ne distram un pic, sa ne destindem putin de pe vremuri…… ce vremuri …
“Mirceores” :)) ca tare http://www.youtube.com/watch?v=RDxTxcIPl7c&eurl
February 12th, 2009 at 6:48 pm
e de pe vremea cand era la Prima Tv cu Oreste, Mircea si Oreste cantand manele
February 12th, 2009 at 6:53 pm
:)) :)) sa ne traiesti “Mirceores”
February 12th, 2009 at 7:03 pm
http://www.youtube.com/watch?v=odhfNQFePNM&feature=channel_page
–> foarte.. actual
February 12th, 2009 at 7:05 pm
Azi sunt 200 de ani de la nasterea lui Charles Darwin
Mi-e rusine ca traim intr-o tara in care religia si superstitia au invins stiinta si ratiunea.
Suntem singura tara din Europa in care teoria evolutionista este exclusa din programa scolara!
De aici ni se trag toate belelele… prea multe asteptam de la al de sus…
“Este lesne sa te sprijini pe credinta. Frumos dar greu este sa te sprijini pe picioarele tale!”
SA NE FIE RUSINE! ca in 2009 cand avem atata tehnologie in jur, cand progresul stiintific este mai rapid ca niciodata in istorie, noi romanii sa fim atata de naivi, sa alergam dupa moajte, sa punem religia in fata ratiunii…
“O religie adevarata, privind pe toti oamenii, in toate timpurile si in toate locurile, trebuie sa fie vesnica, universala si evidenta. Nici una nu are aceste 3 insusiri. Deci se demonstreaza ca toate sunt false”
February 12th, 2009 at 7:06 pm
Buna Mircea… am ascultat emisiunea de la ZU.. Let`s do the Zu astazi… si nu am reusit sa vorbesc cu tine insa am spus ca asta este totusi o posibilitate de a-mi spune opinia…
credinta in Dumnezeu este singurul lucru care imi mai permite sa sper ca totusi Dumnezeu nu ne va uita si ca impreuna vom birui! http://video.google.com/videosearch?q=ingerul+digital&emb=0&aq=0&oq=ingerul+# poate vom ajunge sa ne gandim ce inseamna siguranta zilei de maine si drumul pe care l-am ales
In primul rand, Remes nu ar fi avut pentru ce sa fie judecat pentru ca totul a fost o inscenare, insa acest tip de inscenare a fost de a ajuns ca sa il determine sa renunte pentru ca si- a pierdut astfel posibilitatea ( spun asta in cunostiinta de cauza pentru ca am avut ocazia sa-l cunosc pe domnul Remes si pe familia acestia cand mergeam la bunica mea si dansul m-a luat de pe marginea drumului cu masina).
In al doilea rand, in legatura cu politia romana care nu face nimic. Din nefericire am fost talharita de 5 tigani am fost plimbata de la o sectie la alta pentru ca nu stiau sub jurisdictia carei sectii intra locatia unde s-a petrecut incidentul, ajungand intr-un final la sectia de politie care trebuia sa se ocupe de problema, am fost trimisa acasa dupa actele telefonului ca sa le dovedesc ca eu nu l-am furat la randul meu, dupa ce le-am adus actele am dat o declaratie si am trecut la recunoasterea infractorilor. I-am recunoscut, ii stiau si politistii, i-au numit echipa “care lucreaza pe 16″ in acel moment am fost total revoltata pentru ca nu se poate spune ca “lucreaza” - nu platesc impozit la stat si nici nu sunt platiti de acesta, ci de noi, cei pe care ii talharesc zilnic. Trebuia apoi sa merg la criminalistica unde era un domn mai mult plictisit decat obosit de ceea ce face care-mi spune pe sleau ca stiti, nu cred ca au chef … de fapt nu le merge baza de date… mai bine ne lasati un nr de telefon si va chemam noi sa -i recunoasteti cand ii prindem. Prin urmare, ce a facut politia romana? Nimic. Ba mai mult mai vor sa ma puna si fatza in fatza cu tiganii, sa ma urmareasca aia si sa ma “taie” .. avand in vedere ca telefonul era totusi destul de avandat tiganii nu au stiut sa l inchida… ba mai mult au mai si raspuns cand i-am sunat si nu mare mi a fost mirarea cand am realizat ca de fapt ei nu mi vroiau telefonul dar erau bucurosi sa-l aiba.. ci in schimbul telefonului cereau alte servicii… Nu-mi vine sa cred prin ceea ce am trecut si ca am fost atat de naiva incat le-am mai laat si nr. de tel politistilor in speranta ca totusi se va rezolva ceva. Mai tarziu, vorbind cu mai multe persoane am realizat ca de fapt echipa e platita de un mare sef al politiei care traieste din confiscari. Tot ce regret este ca nu am putut sa- i inregistrez insa o sa incerc sa ma duc pe acolo poate reusesc sa inregistrez ceva.
O a treia problema pe care o am…. si care mi se pare interesanta este.. intrarea ta in politica… sincer nu itzi sugerez asa ceva… sunt lucruri pe care multi le stiu si nu multi le spun… venind spre casa intr-o seara ma aflam in tramvai.. la un moment dat urca un calugar care incepe sa vb despre Eminescu si despre faptul ca in acest moment incepem sa ne pierdem valorile nationale… apoi uitandu-ma la stiri am vazut niste ciobani in strada pentru ca doreau sa si continue viata fara sa fie ingraditi de legi … o viata ce este mai veche decat legea 111…. totul mi se pare ff trist…. nu stiu incotro ne indreptam insa cu siguranta nu spre ceea ce inseamna o viata mai buna.. din contra cred ca toti dintre noi ar trebui sa ne luam locuri de vechi pana mai este loc
February 12th, 2009 at 7:09 pm
Get a life, people
February 12th, 2009 at 7:13 pm
Hai Badeo ca poti…!!!!!mai scrie si tu ceva sa te citeasca lumea…bine???
February 12th, 2009 at 7:23 pm
fac pariu ca poti obtine 985417 de posturi la acest topic fara ca tu sa mai scri ceva pe acest blog 1 an :)) . glorious bastard :)). sunt mandru ca existi la tv. cred ca este singura mandrie care mi-o poate oferi media romaneasca (ceea ce in fond este foarte trist). cius.
February 12th, 2009 at 7:33 pm
Hai Mircea, revino! Pai intru zilnic de cateva ori ca sa nu mai vad nimic? Hai, ca esti cel tare, ce-ai patit? Care e problema?
February 12th, 2009 at 7:39 pm
Sa fie criza care ne-a pus pe toti la orizontala?
February 12th, 2009 at 7:56 pm
daca ai dispozitie poti sa comentezi astfel de personaje,sau macar sa te relaxezi si sa te amuzi http://www.youtube.com/watch?v=Ch7HpJmKwWQ
February 12th, 2009 at 8:06 pm
Toti trecem prin stari de genul asta, insa parca acum lucrurile chiar au luat-o razna…
Rezista, toti trebuie sa facem asta, ca sa nu le dam satisfactie astora de ne conduc.
Focul la eiiiiiiiiiii!!!!!
February 12th, 2009 at 8:18 pm
la intrebarea ce poate face cineva caruia ii pasa, domnul ciutacu mi-a raspuns: “sa-si vada fiecare de ce are de facut cat mai bine” , tu o faci, si bine, asa ca ….
February 12th, 2009 at 8:54 pm
Salut
Sunt curios cum ai comenta asta:
http://www.youtube.com/watch?v=bGVLzxj1hk4
February 12th, 2009 at 9:45 pm
hai mircea, fi tare si revino cat ma repede. cata si gabi say hello.
February 12th, 2009 at 9:59 pm
sunt nevoit sa reiterez: sunt un mare fan al emisiunii si stilului dumneavoastra original de a fi. In urma vizionarii ultimei dumneavoastra emisiuni am simtit nevoia acuta de a imi pune la dispozitie, intr-un cadru absolut informal, informatiile mele cu privire la sistemul medical si cel universitar medical care, desi oarecum marginite, sunt cum nu se poate mai proaspete si mai neintinate, din moment ce sunt un medic la inceput de cariera. Foarte, foarte la inceput si, consider eu, ideal ca interlocutor pe un astfel de subiect.
M-as simti onorat sa port o discutie libera pe tema asta cu dumneavoastra mai mult decat cu oricine pe lumea asta. Totusi tin sa mentionez ca onorat m-as simti si daca mi-ati raspunde pur si simplu cu “nu” si desigur ca as intelege ca este oarecum dificil sa va lasati deranjat.
Multumesc!
February 12th, 2009 at 10:07 pm
Multa bafta Mircea!
February 12th, 2009 at 10:11 pm
February 12th, 2009 at 10:28 pm
in legatura cu marin alexandru sti de ce a fost condamnat la 7 ani? pentru ca nu a platit gratierea ca si colegii lui din Tg-jiu care sa ridicat la 100000 mii euro data de iliescu.si Milosteanu si Calinescu sunt gratiati pe motive medicale contra sumei mai sus mentionata si ei nu au nici pe dracu frate sunt bine mersi oameni puternici si cu cascaval………te apreciez si iti urmaresc emisiunile imi place ca le zici pe nume la toate putregaiurile astea din politica si nu numai…………fi strong in continuare…..!
February 12th, 2009 at 10:42 pm
Abonament cu iz de cartela la COSMOTE
Ma minunez pe zi ce trece cand ma gandesc ca in Romania orice strain care isi deschide o companie, fie ea si de telefonie, isi permite sa faca abuz de lege si “pacaleste” prin clauze contractale persoanele care doresc sa contracteze un abonament si nu o cartela. Mai explicit, in contractul de abonament sunt specificate cateva conditii care duc la o restrictionare a convorbirilor prin stabilirea unor limite de creditare. Acestea se refera, sau lasa loc de interpretare, la faptul ca nu poti sa beneficiezi de serviciile cosmote (abonament) in integralitatea cu care o poti face la alte companii, deoarece ti se suspenda abonamentul ca ai depasit aceasta limita de credit stabilita de compania COSMOTE.
PREA TARE …. cred ca ar trebui sa nu mai contractam de acum inainte abonamente la aceasta companie si sa vedem daca aceasta companie isi va mai permite, in momentul in care pierde clienti, sa mai introduca astfel de clauze.
Deci, hai sa ne incarcam abonamentul ……
February 12th, 2009 at 10:54 pm
eee hai badeo ca poti am incredere in tine si apoi vine “ZIUA INDRAGOSTILOR te mai inveselesti putin ne mai citesti prin ziare cu vreo diva ce i a mai cumparat iubitul de ziua asta ,apropo mie mi se pare ce a mai PENIBILa SI de rahat zii =)) pe care exista
February 12th, 2009 at 10:56 pm
ce tare. absolut geniala emisiunea din seara asta 12 feb. cu gadea stan si ciutacu.combinatia perfecta pt o emisiune perfecta.:))) inteligenta ironia simtul exagerat al umorului complicitatea seriozitatea neprefacuta si iarasi inteligenta sunt calitati ale celor 3 indivizi pe care i stimez si pe care i urmaresc cu interes si deosebita placere.daca s ar mai adauga si badia retetei emisiunii ar fi si mai perfect.:D