100 COMMENTS

1. Păi…puşca şi cureaua lată…
    Ce “land of choice”aveam odată…
    Cum veneau turişti în ea
    Ca… cocoşii la Udrea!(altă rimă n-am găsit)

Hai cu lunea!În rest…dă Doamne bine!(deşi cred că se poate mult,mult mai rău…)

2. Poza a treia din 9 august imi aduce aminte de:„Sa se adune apele cele de sub cer la un loc si sa se arate uscatul”.

3. Observ un skill in efectuarea fotografiilor. Pozele sunt foarte bine incadrate, cadrele frumos surprinse. Ai o mica pasiune se pare. In rest, vacanta maxima si te asteptam inapoi cu drag!

4. Incredibil! Chiar in acest moment ma uit pe Antena1, la o redifuzare a emisiunii pe care o realizati(cu mare pricepere), de pe data de 22.04.2009.Asta este intr-adevar o dovada clara a faptului ca ne lipsiti.Tuturor.(In seara respectiva purtati cravata cu oaia neagra).Dar pana una, alta, va doresc sa va bucurati in continuare de vacanta binemeritata pe care o aveti!

5. M-am prins, sunteti in “the real Land of choice” Croatia (pentru ca ei sunt cei care au ales primii sa-si promoveze turismul sub acest brand).
    Sa aveti un concediu minunat oriunde ati fii.

6. frumos peisaj………….cam nasol ca e la ei.Da Doamne sa aiba cei ce merita!!!!!!bafta in continuare si distractie placuta 😛

7. Sper ca va place in Croatia!
    Macar atat cat mi-a placut si mie!
    E un loc frumos, cu oameni frumosi

8. asa deci,pentru cei care mai au nelamuriri in privinta destinatiei lui mircea,va lamuresc eu:Montenegro….concediu placut mircea,meriti asta..

9. Multumim ca impartiti pozele din vacanta cu cei care intra pe blog.
    Si totusi…te asteptam sa “intorci armele” pe 23 august.

10. Mircea, da o fuga pana in Muntenegru la Budva si Kotor (ai 120 de km). Este superb si-acolo!

11. Noroc ca vine Gadea diseara….rau fara tine…si seara si la 7 in reluare…CONCEDIU TIHNIT!!.sper sa nu ne manance gargaritili pana va intoarceti….
    Salutari amandurora,cu drag.

12. Mircea…distractie placuta :* ai grija p’acolo :) apropo nu inteleg de ce nu ai ales land of choice :)) ?! trebuia sa te duci sa explorezi litoralu’ :> sau sa privesti muncitorii in capitala care lucreaza la gropile alea din ’91 si nici in ziua de astazi nu le-au terminat :) nu te inteleg de ce n-ai ales land of choice !? :))

13. concediu placut!
    pozele sunt superbe

ps: au inceput si astia de la otv sa vorbeasca de tine, ziceau ceva de genu ca tu ai trimis poze din concediu la diferite redactii :))

14. Buna Mircea,

sunt la serviciu cu un miliard de chestii de rezolvat, dar am apucat sa ma uit pe blog. Am vazut pozele…si m-am detasat total de biroul asta pt cateva minute! Croatia e minunata, m-am indragostit si eu de ea anul trecut, in vacanta. Am fost din nord pana in sud, si pur si simplu am ramas vrajita de tot ce am vazut. Ai facut o alegere mai mult decat excelenta :)

15. pentru cei care-si dau cu presupusul – e croatia – dubrovnik
    deci chiar ai ales land of choice – the real one

16. Duminica poate mergi si tu la biserica sa-ti dea Dumnezeu putere sa lupti cu mafiotii din Romania

17. Excelent in Croatia! Am avut cazare la cativa km de Omis, pe care l-am vizitat si unde am facut rafting pe raul Cetina – traseu lejer de 3-4 ore, fara multa adrenalina dar cu peisaje superbe. Am mai vizitat Dubrovnik si Bol (de pe insula Brac), iar la intoarcere ne-am oprit in Plitvicka Jezera. Mircea, trebuie neaparat sa vizitezi Parcul National Plitvice (intrarea e 110 kn de persoana – eftin). Eu si sotia am umblat vreo 6 ore pe acolo, chiar si pe ploaie, dar a meritat din plin. Vacanta placuta in continuare!

18. super pozele Mircea. Nu rata Lovcen(mausoleul Njegos) … privelistea de acolo e minunata. La categoria plaje e super: Ploce, iar canionu’ Tara o sa-ti placa 100%. Iti doresc un super concediu!

19. Iti multumim ca ai grija si de noi cei de acasa ,cei care nu o sa ajungem niciodata pe acolo pe unde esti tu.
    Oricum abia te asteptam aici in tara noastra sa ne incanti cu farmecul tau deosebit.
    Concediu placut in continuare!
    Mai trimite fotografii ca le vizionam cu multa placere.Te pupam.

20. concediu placut!! multumim ca te gandesti la noi..tristii care nu pupam (inca)asa ceva(atat concediu cat si alte zari). 😀

21. Mircea daca mai sunte-ti in Grecia vizitati si insula LEFKADA nu o sa va para rau. Cred ca sunt cele mai frumoase plaje

22. Tare acolo…..dar interesant e ca in perioada 31-5 nu prea erau romani ca era mai scump…apoi s-a umplut….dar foarte multi cocalari si pitipoance…de-ti era rusine sa zici ca esti concetatean cu gibonii

23. Frumoase poze! Sa te relaxezi si sa te intorci cu forte proaspete pentru ca sunt multe de comentat si nu prea are cine.

24. badea…hai inapoi!..pai nam la ce sa mai ma uit la tv..,oricum in caz ca nu stiai..fata cu baiatu de la timisoara de lau ciopartit pe mosneag…se casatoresc…=))….vacanta plakuta cu topmodela…da hai acasa!

25. Turism adevarat in Croatia.Am fost la Malinska,statiune aflata pe o insula extraordinara.Si am fost si la Plitvice,de unde am ramas cu cele mai frumoase amintiri.Bravo,Mircea!Cea mai buna alegere Croatia!

26. Pozele de la nr 3 in jos sunt din CG, Budva – Insula Sveti Stefan si mai apoi Golful Kotor, probabil cel mai frumos golf din Europa. Unde ati stat in CG?

27. Zic unii ca ar vrea sa stea pe insula cu pricina. Imposibil! Insula e concesionata unei firme pe nume Amanresorts, care a bagat-o in reparatii. Pe vremuri pe insula asta s-au cazat Marilyn Monroe, Willy Brandt, Bobby Fischer, Boris Spassky, Sophia Loren and Carlo Ponti, Monica Vitti, Ingemar Stenmark, Kirk Douglas, Jonathan Miller and Claudia Schiffer plus nenumarate vedete iugoslave. http://en.wikipedia.org/wiki/Sveti_Stefan