Jun
29
“PS. Am auzit că duminică seară, Mircea Badea m-a înjurat pentru interviul luat Elenei Udrea. Mă miră. Când am ieşit din studio, Mircea Badea nu asculta, ca de obicei, la telefon indicaţiile pe cine să înjure şi pe cine nu. Şedea pe canapea şi-şi mirosea subţiorile, convins că, de când trăncăneşte de unul singur la televizor, subţiorile lui nu put ca la toţi oamenii, ci miros a Sfântul Mir. Mai mult ca sigur a fost sunat după ce am plecat eu!”
Asa scrie domnul Ion Cristoiu in finalul editorialului de azi din Jurnalul National.
In primul rand domnul Ion Cristoiu a auzit prost. Nu “l-am injurat” ci, in cea mai dura perceptie, l-am iroznizat fin si cordial. Ma gandesc la faptul ca putea sa verifice. Ca nu se uita la emisiunile mele, nu ma mira, de cand are o noua orientare, chiar contrara celei din ultimii 5 ani. Probabil se uita la Nasul. Dar daca tot i s-a povestit, putea sa apeleze la net si verifica usor si temeinic ce am zis inainte se scrie prostia asta.
Observ ca domnul Cristoiu preia acum toate cliseele prezidentiale pe care le-a infierat cu manie la Sinteza Zilei. Inteleg din text ca sunt un tonomat care primeste ordine pe cine sa atace si pe cine nu. Mie nu avea cum sa mi se para cel putin bizar entuziasmul cu care domnia sa ridica statui anturajului feminin al celui pe care l-a executat din toate pozitiile in ultimii ani. Intocmai ca Basescu domnul Cristoiu presupune ca e Dumnezeu pe pamant, iar blasfemia nu poate fi decat o consecinta a unui ordin. Domnule Cristoiu, de dragul replicii, presupunand ca primesc ordine sa atac, macar nu primesc ordine sa pup in cur.
Cat despre mizeria aia cu “subtiorile” m-am gandit un pic daca sa-i raspund sau nu. Este oribila si golaneasca. Am decis ca da. Imi amintesc un pic altfel momentul de pe hol. Eu cu siguranta nu-mi “miroseam subtiorile”, dar domnul Cristoiu incerca sa imite un ardei umplut. Stiti ce? Cred ca-i iesea de minune.


June 29th, 2009 at 11:01 pm
de ce nu aducem in discutie lucrurile concrete azi…de exemplu un extras din sumarul monitorului oficial din ianuarie 2009- iunie 2009…acesta este bilantul guvernarii…cate masuri concrete sunt publicate?…unde se ascunde lansarea economica?…sau investitiile?…nu vad eu bine?
June 29th, 2009 at 11:04 pm
Ai o abilitate fantastica in a da raspunsuri care sunt menite sa “inchida gura.” Bravo!
June 29th, 2009 at 11:09 pm
se mai prosteste omu la batranete ce sa-i faci
June 29th, 2009 at 11:09 pm
Niciodata nu mi-a placut dl. Cristoiu, dar nici de acum incolo nu cred imi va fi simpatic.
Mai ales de cand are numai vorbe bune despre EBA. Daca EBA este candidata ideala atunci Romania va fi (eu cred ca deja este) o tara de care va rade toata lumea.
Dl. Cristoiu mi se pare ca sunteti un om, care are o opinie in functie de unde “bate vantul”.
June 29th, 2009 at 11:10 pm
Stimabile, chiar daca esti portavoce pentru Felix, chiar nu cred c-ar fi cu suparare - cum dracu sa pui botu’ la ce spun portocalii, cand vezi “oftalmologic” ca lucrurile sunt si put cacaniu !? Si dirijat de Felix si tot e mult adevar in zicerile Dvs.
Despre “miticul” de Gagesti, nu cred c-are rost sa stricati bitii - stim cu totii cum a mers pe “meandrele concretului” in intreaga sa cariera - de la gaina violata, la temenele Constantinescului si aruncarea cu “materii” catre prezidentiat dupa ce “miticul” a luat sinecura in mana in “96 - cand i-a dat-o prezidentiabilul sustinut de el peste bot
E prea mic (si fizic, si altfel), sa-l lasam in plata domnului - oricum, stie baselu cum sa-i folosesca si sa-i arunce p-alte d-astia.
June 29th, 2009 at 11:11 pm
De`asta ai starea proasta la emisiune?
June 29th, 2009 at 11:11 pm
Cum rezisti? Cum nu innebunesti? Cum nu bati pe cineva o data la 3 minute? Cum nu iti iei lumea in cap, oricare lume, ca e mai sanatoasa… Hmm..oare proiectez si imi adresez eu mie intrebarile astea, retorice de altfel? De fapt stiu cum rezisti daca ma uit la fotografii. Poate o sa-ti urmez exemplul, n-ar strica ..
June 29th, 2009 at 11:12 pm
Nu-mi vine sa cred ce a putut sa spuna cristoiu cu c mic.De unde schimbarea asta totala!? Nu-l inteleg. Dar, de fapt, cred ca de asta s-a “retras” de la Sinteza Zilei. Nu a mai suportat sa-l injure pe base si s-a retras ca sa-l pupe-n *** pe el si toata familia. Asta e modelul de comunist adevarat. Rusine!!!
June 29th, 2009 at 11:12 pm
salut, ai aici un link super marfa. Copilul Evan Chandler marturiseste pt prima data ca a mintit cand a spus ca MJ l-a abuzat sexual, a fost pus de parinti ca sa scape de saracie. Stire bomba, mon cher.
http://bossip.com/126711/mjs-autopsy-results-and-mjs-child-molestation-accuser-lied/#more-126711
P.S. Vezi ca la ora actuala (11 noaptea) nici o revista nu stie de aceasta stire.
http://bossip.com/126711/mjs-autopsy-results-and-mjs-child-molestation-accuser-lied/#more-126711
June 29th, 2009 at 11:18 pm
ma mira reactia scrisa la ce A AUZIT ca ai spus despre interviul lui cu udrea. sa fiu sincer, nu mi-a placut niciodata omul, si mai ales ‘taifasurile’ sale.
banuiesc ca asta este motivul pentru care esti nervos in seara asta. incearca sa nu pui prea mult la suflet episodul asta. peste cativa ani o sa iti aduce aminte de el ca doar o alta persoana care in final s-a dovedit o canalie.
June 29th, 2009 at 11:23 pm
Cristoiu…pare cam depasit de timpurile noastre si probabil , vrea sa mai iasa in fata cu ceva ..oare simte ca i-a trecut vremea? Cred ca din cauza asta s-a “luat” de tine. Ii joaca urechilii feste:))
June 29th, 2009 at 11:23 pm
loool:)))
Atentziee!!!:)))
mah, mie nu mi-a placut niciodata ardeiu asta:)
June 29th, 2009 at 11:24 pm
E clar ! Cristoiu vrea sa fie dat afara de la Intact. Si nu oricum : cu scandal ! De vreo trei luni ii provoaca pe cei din trust (Ciutacu ,Firea ) , fara nicio noima. Scopul lui (de fapt al lui Basescu) este de a spune apoi ca toti “muncitorii” lui Voiculescu il injura pe basinos la ordin , iar el a fost dat afara pentru ca nu a (mai) vrut sa faca asta. Va fi si credibil…doar vine din interior. Iar asta ii va servi de minune lui Basescu in campanie. Toti portocaliii , in frunte cu Basescu vor repeta la nesfarsit acuzele lui Cristoiu . Ce ma nedumereste : cum dracu’ de are incredere in Basescu , ca n-o sa-i dea in vileag dosarul de turnator ?
June 29th, 2009 at 11:27 pm
Asa ca mai bine ar fi sa nu-i faceti jocul !
June 29th, 2009 at 11:27 pm
Mircea, ma grabesc, pentru ca nu vreau sa pierd ceva din ceea ce spui acum in emisiune. Nu pot insa sa nu scriu doua vorbe.
Cristoiu de mult timp e in deriva. Eu personal am avut foarte multa rabdare cu el, in sensul ca am trecut treptat de la tristetea pe care am simtit-o cand a plecat de la Sinteza, la o repulsie din ce in ce mai mare. Fata de persoana lui si capacitatea sa de gandire si apreciere a diferitelor personaje politice. Se spune in popor ca nu e frumos sa bei apa din fantana in care ai scuipat. Asta fiind varianta mai putin agresiva a zicalei.
Cred ca Ion Cristoiu e la o varsta critica, varsta la care, probabil, ar… vrea sa aiba de-a face cu femei mult mai tinere decat el, ca, de exemplu, Basescu E. si Udrea E.
Domnule Cristoiu, nu sunteti detinatorul adevarului absolut!
MIRCEA, DOAR CE SPUI SI TU ACUM DESPRE ANTURAJUL FEMININ…
June 29th, 2009 at 11:28 pm
Mircea ,
Iarta-l , a incercat si el sa fie “funny” si s-a cam lasat dus de val (l-a luat gura pe dinainte cred).Poate o fi fost si la un spritz …cine stie.
Felicitari pt. emisiune si in plus dupa cum se pare ai avut dreptate ..iar : Obama a scazut puternic in sondaje !
Numai bine !
June 29th, 2009 at 11:30 pm
am urmarit emisiunea aseara foarte atent…si nici decum vre`o critica sau injuratura la adresa lu Cristoiu…!!!! m`a dezamagit cristoiu ca se ia dupa guri cascate!!!
P.S. a descoperit evenimentul zilei GAURA DIN COVRIG :D? “BADEA” omule esti idolu meu!!!!!
June 29th, 2009 at 11:34 pm
Sincer Cristoiu incepe sa ma enerveze. Prima oara vine si ne spune noua ce speranta vede el in EBA, pe urma da replica aia de ghiorlan. “Cristocea” asta nu mai are rationament sau ce e cu el? Da-i doua palme sa isi revina, ori a doua ipoteza ar fi ca mirosul banilor multi e chiar frumos si atunci si-a reindreptat armele contra ai lui, precum Romania contra Germaniei. Asa-i nea Cristocea? Asta e comunist imputit ca deja ma enerveaza
June 29th, 2009 at 11:35 pm
Mai lasa naibii treaba asta cu respectul maestrilor. Cristoiu, Treninguristul si altii ca ei s-au autoconvins ca ar fi Mesia pe pamant iar noi toti stam ca prostii si asteptam sa ne fie formate opiniile.
Daca urmarim emisiunea ta si te respectam o facem pentru ca esti printre putinii care continua sa se lupte si sa ne revendice dreptul la a gandi.
Vei primi in continuare o gramada de lovituri insa simti ca iti sunt aproape multi.
Continua asa.
June 29th, 2009 at 11:35 pm
Chiar incepusem sa ma ingrijorez,credeam ca sunt cu “nervii capului”;asadar am dreptate.Domnul Ion Cristoiu a facut 180 de grade,oare de ce?Ardei umplut?poate chiar “tonomat cu ieuro”.Lasa Mircea,sa stii ca educatia ta de la mama,(sa inveti si sa fii onest)iti prinde bine chiar si aici in “Romanica”,noi te apreciem asa cum esti,macar de am avea in procent de 30,oameni ca tine, printre noi.
June 29th, 2009 at 11:36 pm
Mircea,iti multumim pentru tot ce faci pentru noi.Mereu mi-am dorit sa vad pe cineva si sa aud pe cineva cum ne deschide noua si familiilor noastre aceste orizonturi de cunoastere tribidimensionale austere si levitarea intr-un univers inteligentional care ne uneste intr-o fapta si o savoare a faptei mentionate mai sus.Nu cred ca ne putem ajuta singuri sa iesim din marasmul intortocheat a unor alte mentalitati invechite despre ceea ce este si ceea ce nu este.Am inteles inca o data si poate mult mai mult ce se afla in jurul nostru dar si in jurul celorlalti.Cum am putea sa reactionam corect ,cum am putea sa intelegem atitudinea nesemnificativa pe care o deslusesti cu atata migala si desavarsism.Apreciem tot ce faci dar si ce nu faci si iata ca acum iti multumim si as vrea sa avem siguranta ca si tu si ceilalti de care noi acesti oameni corecti depindem, sa ne insufletiti sa stim si sa cunoastem mult mai mult.Inchei micile mele randuri alaturandu-ma celor mai de incredere voci ale mass-mediei si va uram succes si asa sa o duceti mereu mai departe ca un stindard comun si contemplativ pe paginile de ziar si ecranele de televizor pe care acum le intelegem mai bine si cu mai multa usurinta.Multumim ca existi si ne faci cunoscuta existenta ta.De la tine am invatat sa fiu din ce in ce mai inteligent.Multumesc deasemenea.
June 29th, 2009 at 11:37 pm
M-a lasat cu gura cascata dl. Cristoiu. Chiar il apreciam dar se vede treaba ca cineva l-a atras intr-un fel cu ceva. Pacat!
June 29th, 2009 at 11:37 pm
nu se mai intelege nimic
dar NIMIC din nimic
nu pricep cum a ajuns sa vorbeasca asa, Domnul Cristoiu
-am auzit pana si io, una’ care n-am tangenta cu media- ca regula importanta pentru orisice ziarist,ar fi sa fost -sa iti verifici sursele; in cazu’ asta sa auzi tu cu urechile tale proprii, din dotarea proprie,EXACT ce a zis si ce n-a zis Mircea Badea; si daca -cumva- ti se pare ca n-ai inteles EXACT -mai dai click. operatiunea se poate repeta la infinit.
din acest motiv p.s.-ul ala care incepe cu “am auzit ca” anuleaza tot ce contine el.
June 29th, 2009 at 11:38 pm
prin articolul asta a dovedit ca nu este cu nimic mai presus decat un alt golan.. daca iti aduci aminte, intr-o emisiune ioan becali a adus in discutie igiena personala a lui tolontan daca nu ma insel.
se pare ca nici unul dintre ei nu reactioneaza prea bn la critica.
June 29th, 2009 at 11:39 pm
am urmarit foarte emisiunea aseara …si nici decum vre`o critica sau injuratura la adresa lu Cristoiu…!!!! m`a dezamagit cristoiu ca se ia dupa guri cascate!!!
P.S. a descoperit evenimentul zilei GAURA DIN COVRIG :D? “BADEA” omule esti idolu meu!!
June 29th, 2009 at 11:40 pm
Excelent! Credeam că n-o să îndrăzneşti. Aminteşte-i comunistului şi de odele înălţate Elenei Ceauşescu. Are o slăbiciune pentru femeile din preajma puterii. Cine ştie ce complexe îl mână. Şi, apropo, cum era cu găina care naşte pui vii?
June 29th, 2009 at 11:40 pm
Urmaresc emisiunea si cred ca dl. Cristoiu a fost sunat si informat ce sa comenteze. Sau poate i-a trimis Basescu un biletel cu ce sa scrie in ziar despre tine.
June 29th, 2009 at 11:41 pm
foarte atent** scuze!!
June 29th, 2009 at 11:42 pm
intradevar ciudat cum un om de totusi nivelul lui face din astea intai da in unul dupa aia il slaveste acum e prieten cu unul apoi se injura cu el fara sa dea un tel sau ceva sa intrebe ce ai ba cu mine? asta e viata surprinzatoare mai ales in land of choice
June 29th, 2009 at 11:43 pm
Ceea ce nu pot intelege la jagardele e modul in care reactioneaza cand sunt prinse cu mustatile pline de smantana: nu numai ca nu se rusineaza ci mai fac si gat. Atunci cand ar trebui sa taca chitic pe motiv de jena interioara, pramatia in cauza incepe sa arunce cu noroi plina de tupeu si nesimtire… Rusinea pare a fi un sentiment strain acestui Dan Diaconescu senior. “Maestre”, ce-ar fi sa te cari matale sa halesti niste copane de gaina nascatoare de pui vii. Ptiu! Piei, drace!
June 29th, 2009 at 11:44 pm
niciodata nu m-am indoit ca acest ” parinte al gazetariei moderne” este un caracter josnic.il tradeaza si faptele, si vorbele lui dar chiar si mimica( pentru cunoscatori).important e sa ne pastram umorul chiar daca e greu cateodata.mult succes in emisiunile tale si in tot ce intreprinzi.
June 29th, 2009 at 11:46 pm
tu saracu ti-ai dat seama ca pute ceva cand a trecut Cristoiu pe langa tine si te miroseai din bun simt sa nu cumva sa fi transpirat prea tare in drum spre TV ‘dar nu ba’EL putea si putea rau de tot
June 29th, 2009 at 11:48 pm
esti prea fin cu oameni dinastia…
ar merge si porecla , “al doilea stolojan”…
June 29th, 2009 at 11:52 pm
Mircea, chiar daca nu esti un ascultator de muzica si chiar daca nu esti fan inrait Michael Jackson, te rog din suflet sa scrii o parere despre viata si moartea lui…chiar sunt interesat de opinia ta si despre ce crezi despre el, nu numai in privinta carierei muzicale, ci mai ales a destinului. Eu cred ca MJ a fost un geniu si a avut destinul unui geniu. Aici, geniu este folosit in adevaratul sens al cuvantului. Sunt vadit interesat sa citesc macar 2 randuri despre opinia ta. Mersi!:)
June 29th, 2009 at 11:52 pm
Nu stiu ce sa mai cred… Cristoiu parea foarte anti-PDL-ist. Dupa putinul creier pe care il posed, recunosc sunt roman autentic (romanii sunt impartiti in 3 categorii: prosti, hoti şi slabi de inger) eu consider ca treabusoara asta cu noua orientare a ardeiului e doar o manevra pe care o incearca Tristoiu sa credibilizeze trustul. E drept ca el atrage antipatie dar per ansamblu se castiga imagine. Cel mai mare defect al emisiunilor Sinteza Zilei la care participa si dl Ardei era legat de faptul ca in permanenta toti il injurau pe Basoiu. Eu nu spun ca nu trebuie injurat. Este adevarat ca omul merita treaba asta. Dar cand exagerezi (ca frecventa) de obiecei rezultatul nu este cel scontat. De obicei lumea nu te mai ia in serios. Apropo poate ma injuri si pe mine la tine in emisiune. Ar fi super!
June 29th, 2009 at 11:53 pm
Acu si cu tine, ar trebui sa recunosti si tu ca primesti telefon de la mogul sa-l injuri toata ziua pe marinel si pe toata sleahta lui… D-l Cristoiu stie singur cine are dreptate si cine nu, cine fura si cine nu, cine primeste telefoane si cine nu, si probabil ca a ajuns la fel de increzator ca d-l boc ca tara asta de cacat e din ce in ce mai prospera… aiurea
June 29th, 2009 at 11:53 pm
De ce nu-mi postati comentariul?
June 29th, 2009 at 11:54 pm
am vazut emisiunea in care ai vorbit despre tristoiu, imi venea sa te iau la palme pt ca esti prea bland, si nedrept fata de ceilalti pupinbasesti. poate iti este invatatura pt mai departe.
sincer daca as avea job-ul tau m-as lasa maine sau as ajunge la un grad de nesimtire a la ritzi/udrea/base.
plecare de la emisiune ar fi o pierdere pt toti cretineii platitori de taxe(in care ma inscriu fara nici un fel de complex, ba chiar cu o oarecare mandrie tembela)care te privesc si a caror singura refulare si voce esti si pe care ai putea sa ii scoti in strada (fara o finalitate evidenta), doar pentru ca poti.
sa ii fie rusine lui tristoiu macar pentru ca vorbeste,ca orice mare jurnalist, doar din auzite.
a spune ca iti mirosi subtiorile, chiar pp. abs. era asa, dovedeste lipsa de argument si “cojones”.
sincer cred ca ti-o trage pt faza cu vesta (vezi emisiunea in care ai emis treninguristul). ma asteptam la asta
bafta si calmante
ps
fa cumva sa nu te lase neuronu’ ca nu pot sa ma uit la deontologi
June 29th, 2009 at 11:55 pm
sunt prea mic ca sa pot comenta politica din tara asta si mai ales pe nenea asta de care am auzit ca fiind mare in ce e el… Cristoiu… dar se pare ca e mai simplu de cat credeam… nu incape vorba cat de prost e comentariul lui dar faza cu Sfantul Mir le-a intrecut pe toate … dupa ce ca nu a verificat emisiunea, cum trebuia sa faca un ziarist… a pomenit despre ceva ce inseamna mai mult decat tot arborele lui genealogic … serios… si fara suparare… prost comentariu….
P.S. cand am inceput sa iubesc si eu emisiunea asta, sa plec din orash dupa ce duc fata acasa ca sa ma uit la ea e in pericol sa nu mai apara… imi pare rau pentru ca impartasesc aceleasi idei cu realizatorul…. singurul care-mi place in zilele noastre si singura pentru care mai deschid cutia cu oameni in ea… imi pare rau ca tot ce e bun se termina
June 29th, 2009 at 11:55 pm
Si tu, Cristoiu ?
June 29th, 2009 at 11:56 pm
O parere… de care probabil ca n-ai neaparata nevoie: poate ca te-ai grabit cu un raspuns pe [aproape] acelasi ton. Poate, ca un prim raspuns, n-ar fi stricat doar sa-i atragi atentia stimatului domn[?] Cristoiu ca nu prea… “era precis” - vorba marmotei… Iar daca nu avea nici un efect, atunci , da’ cordial!!!
June 29th, 2009 at 11:57 pm
wow!!!!!!! nu pot sa cred ca s-a ajuns la asa ceva.Domnilor e incredibila tara unde locuiti,,,nici chiar asa ,,e manelism curat,felicitari amandurora.
June 29th, 2009 at 11:57 pm
Mircea as vrea sa-ti spun ca prietenul tau cel mai bun Gadea te vorbeste pe la spate si poate sa-ti confirme ceilalti “colegi”.Cred ca e bine sa stii asta chiar daca esti un baiat inteligent si poate deja ai auzit sau observat.
June 29th, 2009 at 11:58 pm
June 29th, 2009 at 11:59 pm
Buna Mircea! Vreau sa iti zic doua lucruri. Ti-am pus pagina la mess link ca sa ai trafic pe ea si sa iei multi bani de la publicitate! Vreau sa iti sugerez sa pornesti un PODCAST cu emisiunile de la radio cel putin, ma intereseaza mai mult emisiunea de seara de la TV si as vrea sa le pui in format de IPOD (mp4) sa pot sa le dl sau in Podcast sa le ascult in masina la servici etc. sper sa ne potrivim la idei si sa iti permita mogulu
sa fii sanatos si sa continui sa existi. Eu sunt foarte egoist si am nevoie de unu ca tine sa tipe la ei pentru sanatatea mea mentala! Intelegi?
June 30th, 2009 at 12:01 am
excelent Mirciuca…felicitari pt replay :D..sincer imi pare rau ca Mr. Cristoiu incerca si o alta carare, afara de cea pe care a urmat-o in ultimii 5 ani dar poate omu inceraca sa gaseasca o noua abordare pt criza care va m-ai dura ce-l putin 2 ani….ma bucur nespus pt metoda abordata de a-i oferi un feedback respectabilului Mr, Cristoiu, si in special ce-a ” cu explicatia de a lovi un superior”…si dupa cum spuneau persanii “mai bine sa stie de frica decat sa incerce sa te muste , cu toate stiind ca nu iti poate face rau ..dar incercand”
Cu respect, de la Sibiu. cnv
June 30th, 2009 at 12:02 am
Domnule Mircea Badea,de acord cu d-voastra.Dar… d-nul Cristoiu a afirmat intr-o emisiune “Sinteza zilei” ca e “aparatorul” celui criticat,deci a d-nului Basescu. Dar acest tip de atitudine ma face ,pe mine personal , sa nu-l mai urmaresc, sa nu-l mai citesc.Acelasi lucru mi s-a intimplat pe la mijlocul anilor ‘90, cind , dupa ce l-a criticat pe presedintele Iliescu, (parere cu care eram perfect de acord) , a inceput sa-i aprecieze toate atitudinile, hotaririle, etc.Sa nu intelegeti ca sunt de acord doar cu cei care critica.Dar , ca si d-voastra, observ ca cei ce ne guverneaa de 20 de ani nu au facut mai nimic pt tara asta, pt poporul care o locuieste( ca si bancul” frumoasa tara,pacat ca e locuita”). Si atunci mi se pare normal sa fiu de acord cu cei ce puncteaza mai ales nerealizarile, ca sunt asa de multe….. ca nu aveti suficient spatiu de emisiune ca sa le enumerati!
Mi-ar parea rau sa nu va mai vad din toamna la acesta emisiune.Nu cred ca altcineva mai are curajul de a spune niste adevaruri.Dar…. din motive de “stres” va inteleg!
Va doresc o vacanta cit se poate de placuta si multa sanatate!
Rodica Doanca
June 30th, 2009 at 12:03 am
Lasa mai Mircea, oricum tara s-a manelizat intr-un hal fara de hal. As adauga si faptul ca afirmatiile referitoare la “subtiori” tine mai degraba de grotesc (afirmatia), iar venind de la Mr. Boc number doi, nu te mai mira. Tu tine-o tot asa, ataca la comanda (desi ma indoiesc ca o faci), nu pupa in cur si nu te schimba in ceea ce criticam impreuna zi de zi! Bafta la noroc!
June 30th, 2009 at 12:04 am
Salut Mircea, Tocmai am vizioant emisiunea ta si am aflat de cuvintele lui Cristoiu despre tine.
Felicitari pentru replica data in emisiune.
Mult prea eleganta pentru “deontologii” romani.
Toate bune, C.
June 30th, 2009 at 12:04 am
N-am inteles inversunarea dlui Cristoiu de a ne demonstra de ce EBA este mai desteapta decit credem noi. M-a deranjat ca un “maestru” imi impune standare false ale unei societati putrezite : sa admir o femeie la 30 de ani semi analfabeta, impinsa de la spate de pilele tatalui ei. Pai atunci “maestre” ce sa mai facem in fata unei femei care a cistigat olimpiade in sport, matematica, etc? Gica Contra a fost mereu Cristoiu. OK ! Am inteles ca el a descoperit-o pe madam Udrea, ca a prezis cum va fi ea minsitreasa. Ei si? A ajuns acolo prin concurs? Anyway, am crezut ca a innebunit temporar, ca l-a platit cineva. Dar nu, e clar. Am vazut emisiunile lui cu duduile EBA si Udrea. Omul este libdinos! Pune-i in fata o femeie cu accente de pipita de Dorobanti si l-ai topit. Atita tot. Avea ochii umeziti in timpul interviului. Sincer. M-a dezamagit profund Cristoiu. De la interlocutorul lui Paler nu pot acum decit sa-l vad ca pe un mos care mingaie cu mana tremurinda buzele EBEI.